Кандидатствайте за безвъзмездно финансиране и изберете правилното решение с наша помощ.
Кандидатствайте за безвъзмездно финансиране и изберете правилното решение с наша помощ.
Въвеждането на нови софтуерни решения и дигитализирането на работните процеси е важна стъпка за всяка фирма и организация. Днес можете значително да улесните тази скъпа трансформация, като се възползвате от финансиране по процедурата „Адаптиране на дейността на МСП в контекста на COVID-19“ по европейската оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“. Целта на процедурата е предоставяне на подкрепа на малки и средни предприятия за реорганизация и адаптиране на работните места и/или промени в бизнес процесите и моделите за създаване на здравословни и безопасни условия на труд в контекста на COVID-19.
Защото софтуерните решения повишават ефективността и производителността, но и извеждат екипната работа на ново ниво. Вашите служители могат да си сътрудничат по всяко време, без значение къде се намират. Така гарантирате възможност за постоянен, непрекъснат работен процес и отлична дистанционна работа, която да не се отразява на качеството на финалния продукт.
Допустими кандидати са микро, малки, средни предприятия от икономически групи Промишленост (сектори B, C, D и Е, с изключение на предприятия от Сектор С - код на икономическа дейност 10 „Производство на хранителни продукти” и код 11 „Производство на напитки”), Търговия (сектор G) и Услуги (сектори F, H, I, J, L, M, N, P, Q, R и S), които имат минимум една приключена финансова година (2019) и са извършвали стопанска дейност през нея.
Предприятията трябва да са реализирали нетни приходи от продажби за 2019, в зависимост от категорията на
предприятието-кандидат:
Микро предприятие | ≥ 30 000 лв. |
Малко предприятие | ≥ 200 000 лв. |
Средно предприятие | ≥ 1 000 000 лв. |
Минимален и максимален размер на помощта по програмата:
Микро предприятие | от 3000 до 15 000 лв. (но до 10 % от нетните приходи от продажби за 2019) |
Малко предприятие | от 10 000 до 30 000 лв. (но до 5 % от нетните приходи от продажби за 2019) |
Средно предприятие | от 25 000 до 75 000 лв. (но до 2,5% от нетните приходи от продажби за 2019) |
Интензитет на помощта: 70 % от общите разходи по проекта.
Водещо софтуерно решение за управление на бизнес информация и процеси, което ви позволява да достъпвате, редактирате и давате одобрения на документация отвсякъде и по всяко време - независимо дали сте в офиса, или не. Подходящо за всички компании, които се стремят към оптимизация на времето и ресурсите си - приспособимо към нуждите на различни по вид и размер организации.
Jira е инструмент за управление на проекти и колаборация, а Confluence дава възможност за съвместна екипна работа и споделяне на разнообразна информация в единна платформа. Jira и Confluence предлагат отлични възможности за дистанционна работа на всички от екипа, както и на различни екипи от един и същи проект. Приспособими са към всякакви фирми и организации - от маркетинг до банкиране и логистика.
Решение, което ви позволява да дигитализирате сложните строителни процеси, да работите съвместно с колеги отвсякъде и по всяко време, да завършвате проектите в срок и бюджет. Подходящо за професионалисти и фирми от сферата на архитектурата и строителството - строители, инвеститори, собственици, проектанти, архитекти и инженери.
Съвременни системи за управление на сгради, гарантиращи ефективен финансов контрол, правилна поддръжка на сградния фонд, гъвкавост на справките, управление на контактите и двустранна комуникация с наематели и външни изпълнители. FM Center и FM Assistant са доказано полезни решения за дистанционна работа на фасилити и пропърти мениджъри на отделни сгради, бизнес паркове и жилищни комплекси.
CAD и BIM софтуерно решение, позволяващо създаването на комплексни визуални модели, както и гъвкаво и дистанционно сътрудничество между участниците в проекта. Инструментите на Vectorworks са предназначени за архитекти, интериорни дизайнери, ландшафтни архитекти и професионалисти от сферата на развлекателната индустрия.
Можем да ви консултираме относно правилното софтуерно решение за вашия бизнес, както и да ви предложим варианти за неговото интегриране във вашия работен процес, включително обучение, поддръжка и надграждане в дългосрочен план.
Можем да ви помогнем с оформяне на сложната документация, нужна за кандидатстване за отпускане на средства по процедурата „Адаптиране на дейността на МСП в контекста на COVID-19“ по европейската оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“.